صندلی و میز های مسافرتی و تاشو
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی تاشو مسافرتی وسایل کمپینگی را میتوانید در سایت تاپ اینتکس باقیمت بسیار مناسب و گونه ها مدل های مختلف جنس ایرانی و خارجی عرضه میگردد،صندلی تاشو در چند مدل گوناگون فرآوری شده ،صندلی آکاردئونی،صندلی مترو،صندلی راحت نشین،صندلی آفرود،برای نشستن طولانی مدت وتکیه دادن پسندیده است،این صندلی های فلزی زیاد کم حجم وسبک بوده که به راحتی میتوانید در مسافرتها وسفرهای کمپینگی از آن بهره‌گیری کنید.

صندلی تاشو در ابعادی کوچک توسط کمپانی اریکه وی ساخته شده است. محصولی کاملا کارآمد بوده که می توانید متعلق به در سفر، خانه و کوهنوردی استفاده نمائید. حجم کمی داشته و جهت استفاده از آن به فضای زیادی احتیاج ندارید. یک چسب کاملا محکم دور لغایت دور محصول را فرا گرفته که در جمع کردن آن را استوار نگه می دارد. بَندی جهت حمل و نقل در سرنوشت زیرین موجود بوده و کاربردی می باشد. یک پشتی حقیر داشته که می تواند از درد کمر محافظت کرده و محل راحت تری را برای نشستن شما فراهم کند. جنس سطح نشیمنگاه کالا برزنتی بوده و از کیفیت فوقانی برخوردار می باشد. صندلی اریکه وی می تواند لغایت وزن 105 کیلوگرم را تحمل کرده و به همین علت برای کسان متعددی قابل کاربرد است. سه پایه در زیر محصول قرار گرفته که مایه استقامت آن شده و در قسمت انتهایی آنها یک تکه پلاستیکی مخصوص هستی داشته لغایت به سطح زمین صدمه ای وارد نشود.
صندلی تاشو مسافرتی یک نفره با حجم زیاد ناچیز و وزن سبک یکتا از پر فروشترین صندلی های مسافرتی است که در شرکت اریکه وی در چین تحت لیسانس آمریکا فرآوری شده است و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد . صندلی تاشو تخت وی ابعادی به طول 31 , پهنا 31 , ارتفاع 38 سانتی متر و تحمل وزن 100 کیلو گرم را دارد . به انگیزه وزن سبک و حجم کم از این صندلی تاشو در کمپینگ , توریسم , کوهنوردی , آفرود میتوان برای نشستن و درازکشیدن دوره ای کاربرد نمایش داد . جنس رویه صندلی تاشو مسافرتی بست وی از برزنت خارجی با ضخامت بالا و جنس پایه ها از آهن بوده که به وسیله یک سه راهی به یکدیگر متص ل شده اند .

شیوه نگهداری و مراقبت

برای تمیز کردن از یک پارچه نرم آغشته به یک تمیز کننده ملایم بهره‌گیری شود. پس از آن با یک دستمال نرم خشک گردد.
میز مسافرتی تاشو چوبی
میز های مسافرتی بسیار ناچیز جا و سبک هستند و در یک کیف دستی حقیر و یا چمدان کوچک جای میگیرند ، و براحتی قابل حمل هستند ، میز و صندلی های حقیر مسافرتی در اثناء سفر میتواند به اتفاق زیاد احسان برای شما باشد ، این گونه محصولات در ابعاد های حقیر دو نفره فرآوری میشوند

میز تاشو چوبی گنجینه گرد از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین میز های مسافرتی بوده که ساخته شده از چوب مقاوم به همراه پوشش ضد پوسیدگی و ضد آب می باشد. محصولی که می تواند به راحتی یک میز ناهار خوری و یا بازی برای شمار 4 تن در انواع سفر های گوناگون باشد. این کالا امثال بسیاری از میز و یا صندلی سفری از قابلیت تاشو بودن سهم دستگیر که در این حالت حمل آن آسوده و جای گیری آن بسیار کمتر می شود.

کالایی که رویه آن به صورت طراحی شده بوده و از یک دستگیره مخصوص جا به جایی برخوردار است. از سایر خاصیت های این کالا داشتن وزن زیاد پسندیده بوده که امکان جا به جایی آسوده را به مصرف کننده می دهد.

انواع صندلی تاشو جدید و گونه های میز تاشو ، خرید میز و صندلی تاشو و بها صندلی و میز تاشو مسافرتی و خرید گونه ها صندلی و میز مسافرتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در گروه تولیدی گنجینه. صندلی و میز های تاشو اصولا برای مسافرت های کمپینگ و طبیعت گردی تولید شده و مدل های بسیار مختصر و معدودی تولید شده که با داشتن حجم و وزن بسیار مختصر خود برای سفر های کوهنوردی باره کاربرد پیمان می گیرند. از ویژگی های مهم و آشکار در صندلی های تاشو می تاب به حجم کم در حالت جمع شده ، وزن زیاد پسندیده ، جایگیری زیاد کم در سررسید حمل ، کیفیت و درازا عمر بالا به شرط انتخاب برند و مدل مطمئن با مشاوره گرفتن از کارشاناسان کمپانی خزانه اشاره کرد.
افراد مختلف به سبک‌های مختلف، سفر می‌کنند که هرکدام تجهیزات خاص خود را می‌طلبد. در این میان، کسان بسیاری هستند که برادر دارند حتی در موعد سفر کاملا راحت باشند. میز تاشو ی سفری که پیش روی شماست، می‌تواند چنین وسیله‌ای باشد و بتوانید با استفاده از آن در موعد سفر به‌ویژه اثناء نوش‌جان‌کردن خوراکی‌ها، راحتی را تجربه کنید. این مجموعه به‌خوبی شما را در مکان‌های متنوع مدد می‌رساند و کمک می‌کند از بودن ساحل رفقا و خانواده‌ی خویش لذت بیشتری ببرید.

این فرآورده به‌صورت تاشو فرآوری شده است؛ به همین علت می‌توانید به‌سادگی درزمانی که نیاز ندارید، آن را الی کنید و به شکل یک کیف درآورید. همین طراحی مایه می‌شود بتوانید به‌خوبی محصول را با خودرو حمل کنید یا اثناء استفاده‌نشدن، بدون اشغال حجم زیاد، آن را در فضا دلخواهتان حفاظت کنید.

یکی از تفریحات زیاد رایج در بین ما ایرانی ها پیکنیک و مسافرت است ، حضور در دل طبیعت به اتفاق با خانواده و دوستان که انرژی مثبت زیاد زیادی را به ما می دهد . برای افزایش میزان لذت از سفرها ، وجود لوازم و ساز و برگ مسافرتی زیاد الزامی است ، وسایلی که رفاه اغلب را برای شما در شرایط گوناگون برپایی می کنند . یگانه از انواع این وسایل صندلی تاشو و میزهای تاشو هستند که به علت امکان تاشوندگی که دارند به سادگی قابل حمل و کاربرد هستند . اما این موضوع تا پیش از این فقط برای صندلی ها صدق می کرد و امکان به کارگیری میز در سفرهای کوتاهی و بلند مدت به دلیل اشغال فضای زیاد و دشواری حمل و جابه جایی امکان پذیر فقدان الی اینکه نسل جدید این محصولات با عنوان میز و صندلی مسافرتی طراحی و ارائه شد.

میز سفری تاشو و صندلی تاشو و اصولا میز و صندلی سفری تاشو احد از ابزارهای راحتی سفر است. اگر برای یک کمپینگ آماده می شوید و می خواهید بدون هیچ مشکلی هرکجا که دلتان خواست استراحت کنید و از منظره لذت ببرید قطعا انتخاب یک صندلی تاشو سبک می تواند کمک زیادی به شما بکند.

اگر برای سفر با خانواده یا جمعی از رفقا هدف کمپ زدن در دل طبیعت را دارید با یک میز صندلی تاشو می توانید یک سفر زیبا و آسان داشته باشید.

میز و صندلی های تاشو برای محیط های باز خصوصی مشابه حیاط، باغ و باغچه نیز مناسب هستند چراکه خاصیت جمع شوندگی این نوع میز و صندلی ها مایه می شود هر سررسید نیازی نبود جمع شوند و از گزند های آفتاب و باران در امان باشند.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: